Marki
Wybierz z listy producenta

SSL Certificates

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 698676340.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Sklep Outre Store oferuje 1 rok gwarancji oraz ustawowe 2 lata rękojmi z tytułu niezgodności towaru z umową.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy w przypadku ewentualnego uznania roszczeń i wybrania przez klienta takiej formy rekompensaty. Adres do wysyłki znajduje się w zakładce KONTAKT.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@outrestore.pl lub telefonicznie: +48 698676340. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy przedmiot musi być kompletny, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym i niepogorszonym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt może nie zostać przyjęty. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. W pierwszej kolejności poinformuj sklep o zamiarze odstąpienia od umowy, na przykład drogą mailową lub poprzez wysłanie listu pocztą (dane kontaktowe znajdziesz w zakładce KONTAKT) w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Koniecznie podaj dane umożliwiające nam identyfikację zamówienia (nr zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego)
  2. Odeślij najpóźniej w ciągu 7 dni od poinformowaniu nas o zwrocie zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, zabezpieczony przed ryzykiem zniszczenia, w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, do zwracanego przedmiotu dołącz paragon. Koniecznie zrób to przesyłką rejestrowaną by w razie zagubienia przesyłki w transporcie można było dochodzić swoich praw. Adres do wysyłki znajduje się w zakładce KONTAKT.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie wraz z podpisem (nie zapomnij o podaniu w nim numeru zamówienia) a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Zgodnie z ustawą bez oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie możemy przyjąć zwrotu. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość znajdziesz pod tym linkiem http://bit.ly/FormularzZW
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy jego stan nie został pogorszony i czy dotarł do nas z całą zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt adresata.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl